Witaj na młodym forum Pokemon! Będziesz tu mile widziany!
Administrator
01#
Ostrzenie Pazurów
Działanie: Zwiększa statystykę Ataku i Celności Pokemona.
Cena: 1700zł
02#
Pazur Smoka
Działanie: Pzaur Smoka to potężny atak o typie, jak się łatwo domyślić smoczym.
Cena: 1500zł
03#
Psycho-Szok
Działanie: Jest to atak pokemonów o typie psychicznym pochodzący z V generacji. Polega na zaatakowaniu skumulowaną psychiką
Cena: 1500zł
04#
Spokój Umysłu
Działanie: Podnosi Sp.Atak i Sp.Obronę Pokemona.
Cena 1700zł
05#
Ryk
Działanie: Jest to atak pozwalający zmienić pokemona przeciwnika z obecnego na losowego.
Cena: 1600zł
06#
Trucizna
Działanie: Jest nie ujmującym HP ruchem wprowadzonym w pierwszej generacji, który powarznie zatruwa swój cel.
Cena: 1700zł
07#
Grad
Działanie: Wywołuje grad który zadaje obrażenia co turę pokemonom które nie są typu lodowego
Cena: 1700zł
08#
Silne ciało
Działanie: Użytkownik zmacnia swoją Obronę i Atak.
Cena: 1700zł
09#
Trujący Szok
Działanie: Gdy Pokemon przeciwnika jest zatruty moc sięga 130.
Cena: 1800zł
10#
Ukryta Siła
Działanie:Atak którego typ jest losowy (jednak nigdy nie jest to typ Normalny). MG decyduje jaki to typ.
Cena: 1800zł
11#
Słoneczny Dzień
Działanie:Zwiększa siłę Ognistych ataków, osłabia Wodne, osłabia Huragan i Piorun. Efekt Rośnięcia jest pomnożony przez 2.
Cena: 1800zł
12#
Wyśmianie
Działanie: Pokemon przez trzy tury może używać tylko ruchów zadających obrażenia.
Cena: 1600zł
13#
Lodowy Promień
Działanie:Lodowy Promień zadaje obrażenia. Istnieje 10% szans na zamrożenie celu. Lodowy Promień nie może zamrozić przeciwnika, gdy ten używa Zastępcy lub ma już inny status (np. zatruty).
Cena: 1800zł
14#
Zamieć
Działanie:Potężny atak Lodowy zadający masę obrażeń.
Cena: 2500zł
15#
Hiper Promień
Działanie: Pokemon wystrzeliwuje potężny promień. W następnej turze musi odpocząć.
Cena: 2500zł
16#
Ekran Świetlny
Działanie: Osłabia obrażenia zadawane do twoich Pokemonów przez ataki bazowane na statystyce Specjalnego Ataku .
Cena: 1700zł
17#
Ochrona
Działanie: Broni się przed następnym atakiem. Jest 50% szans, że atak się nie powiedzie.
Cena: 3000zł
18#
Taniec Deszczu
Działanie: Taniec wywołujący deszcz, który może unieszkodliwić inne warunki pogodowe. Zwiększa moc Wodnych ruchów, Ogniste ruchy i Promień Solarny będą słabsze o 50%. Piorun i Huragan uderzą z celnością 100%.
Cena: 1800zł
19#
Telekineza
Działanie: Atak unoszący wroga w powietrze, przez co on nie może wykonać żadnych uników, a atak użytkownika trafi zawsze. Jednak Pokemon zaatakowany Telekinezą staje się odporny na ruchy ziemne. Telekineza nie ma wpływu, gdy w bitwie została użyta Grawitacja. Atak przestaje działać po trzech turach.
Cena: 1800zł
20#
Ochranianie
Działanie: Tarcza która zapobiega Zatruciu, Poparzeniu, Zamrożeniu, Uśnięciu, Sparaliżowaniu czy też Oszołomieniu.
Cena: 1900zł
21#
Frustracja
Działanie: Im mniejsza jest przyjaźń z właścicielem tym silniejszy jest atak.
Cena: 1500zł
22#
Słoneczny Promień
Działanie: Pokemon przez jedną turę zbiera energię słoneczną a w następnej wypuszcza potężny zielony promień.
Cena: 2500zł
23#
Dolny Strzał
Działanie: Użytkownik wystrzeliwuje kulę w przeciwnika. Jeśli przeciwnik jest typu latającego, lub posiada zdolność Lewitacja, opada na ziemię.
Cena: 1900zł
24#
Piorun Kulisty
Działanie: Pokemon atakuje silnym atakiem pioruna.
Cena: 1900zł
25#
Piorun
Działanie: Potężny Piorun uderza w przeciwnika.
Cena: 2500zł
26#
Trzęsienie Ziemi
Działanie: Pokemon wywołuję wielkie Trzęsienie Ziemi, które razi wszystkie Pokemony. Gdy Pokemon jest pod ziemią atak jest 2x silniejszy.
Cena: 2300zł
27#
Powrót
Działanie: Im większa jest przyjaźń Pokemona z właścicielem, tym większe są obrażenia tego ataku.
Cena: 2400zł
28#
Kopanie
Działanie: Użytkownik na turę zakopuje się w ziemi, a w następnej atakuje przeciwnika.
Cena: 1500zł
29#
Psychika
Działanie: Pokemon atakuje potężnym Psychicznym ruchem. Może obniżyć S. Obronę celu.
Cena: 1900zł
30#
Kula Cieni
Działanie: Mroczna kula zostaje wystrzelona w stronę celu, może również obniżyć S. Obronę.
Cena: 1900zł
Offline